bootstrap website templates

Anuncis

Premis RetinES 2020

Premis Retines a projectes audiovisuals d’educació social. El Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) convoca el Premi RetinES amb dues modalitats: a la millor obra o projecte audiovisual en benefici de l’acció socioeducativa i al millor projecte audiovisual realitzat per joves de 18 a 30 anys que presentin un projecte social o denunciïn una situació o problemàtica social.

Premis el CAC a l'escola

Els Premis el CAC a l’Escola arriben a la XVII edició. Els premis consten de tres categories: una d'adreçada als centres educatius (des del segon cicle de l'educació infantil fins a la secundària postobligatòria), una adreçada als treballs de recerca de l'alumnat de batxillerat i una tercera, al professorat. El Consell de l’Audiovisual de Catalunya premia els treballs que fomenten el consum i l’ús crític i creatiu del llenguatge audiovisual a l’aula.

Premis Reimagina’t

L’Observatori de les Dones en els mitjans de Comunicació fomenta la producció de vídeos lliures de sexisme als centres educatius i a les entitats del lleure amb els premis Reimagina’t. L’objectiu del concurs és la creació de vídeos lliures d’estereotips masclistes, en diferents àmbits, i en l’edició actual se centra en l’esport.

vídeoMAT

El Departament d’Educació, a través del CESIRE, organitza cada any el vídeoMAT, un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest les aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn. L’àmbit d’aplicació o presència de les matemàtiques pot ser qualsevol: art, ciència, tecnologia, vida quotidiana, economia, societat. Aquests premis pretenen estimular l’interès de l’alumnat per la comunicació científica i la divulgació matemàtica.