Anuncis

Com sobreviure a la compra del primer mòbil

El Grup de Treball d'ús responsable dels dispositius va tancar durant el primer semestre d'enguany un document  que són unes Reflexions per a una compra responsable del primer mòbil
Aquest document, recull unes pautes adreçades a mares i pares,  amb l'objectiu de ser una eina útil en el moment d'aquesta compra. La campanya de difusió s'inicia aquests dies previs al Nadal, en que el mòbil és uns dels regals més sol·licitats.
Aquí trobareu la infografia que sintetitza les reflexions del document i que us podeu descarregar per a la seva difusió.

Descarregar PDF versió mòbil o descarregar PDF Din A4

Nous Grups de Treball de la Plataforma

S'han constituït els Grups de Treball a proposta del plenari de la Plataforma per a l'educació mediàtica. Un dels grups impulsarà la col·laboració entre els mitjans de comunicació locals i els centres educatius i del lleure; un segon fomentarà l'ús responsable dels dispositius; i el tercer, treballarà per combatre la desinformació.

Xarxa de ràdios escolars

COMSOC-Comunicació Local, la Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona (XRCB), l'Associació de Mestres Rosa Sensat, el Diari de l'Educació i la Xarxa d'Economia Solidària (XES) impulsen la creació d’una xarxa de ràdios escolars. Trobareu tota la informació aquí

Verificat, la plataforma catalana de verificació

Verificat és la plataforma de fact-checking catalana que verifica el discurs polític i el contingut que circula a les xarxes. Qualifica la informació com a Verdader (es reafirma un cop consultades fonts diferents), Enganyós (si és una veritat a mitges), Fals (si les fonts oficials i les investigacions no l'avalen), i No comprovable  (si les dades disponibles no són suficients).

Premis del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials

Us presentem els millors vídeos en benefici de l'activitat socioeducativa premiats per retinES, del Col·legi d'Educadores i Educadors socials de Catalunya (CEESC).

Guanyadors dels Premis el CAC a l'escola

S'han publicat els vídeos guanyadors de la XVIIa edició dels Premis el CAC a l'escola. Amb motiu del confinament per coronavirus no s'ha pogut celebrar l'acte de lliurament de premis, però en aquest enllaç els podeu veure. Enhorabona a tots!

Create a website - Read more