bootstrap template

Anuncis

Xarxa de ràdios escolars

COMSOC-Comunicació Local, la Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona (XRCB), l'Associació de Mestres Rosa Sensat, el Diari de l'Educació i la Xarxa d'Economia Solidària (XES) impulsen la creació d’una xarxa de ràdios escolars. Trobareu tota la informació aquí

Verificat, la plataforma catalana de verificació

Verificat és la plataforma de fact-checking catalana que verifica el discurs polític i el contingut que circula a les xarxes. Qualifica la informació com a Verdader (es reafirma un cop consultades fonts diferents), Enganyós (si és una veritat a mitges), Fals (si les fonts oficials i les investigacions no l'avalen), i No comprovable  (si les dades disponibles no són suficients).

Premis del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials

Us presentem els millors vídeos en benefici de l'activitat socioeducativa premiats per retinES, del Col·legi d'Educadores i Educadors socials de Catalunya (CEESC).

Guanyadors dels Premis el CAC a l'escola

S'han publicat els vídeos guanyadors de la XVIIa edició dels Premis el CAC a l'escola. Amb motiu del confinament per coronavirus no s'ha pogut celebrar l'acte de lliurament de premis, però en aquest enllaç els podeu veure. Enhorabona a tots!